12 فروردین روز رهایی از استعمار و دیکتاتوری بود
نوشته شده توسط : احسانی
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس:
12 فروردین روز رهایی از استعمار و دیکتاتوری بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی روز، رهایی از استعمار و دیکتاتوری بود.

خبرگزاری فارس: 12 فروردین روز رهایی از استعمار و دیکتاتوری بود

 

سیدعلی موسوی‌جرف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: 12 فروردین 58 روزی است سلطه شیطانی برای همیشه از کشور ایران رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن شد.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت روز 12 فروردین 1358، روز اعلام نتایج همه‌پرسی در مورد نوع حکومت پس از انقلاب اسلامی بود که طی آن 98.2 درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کردند، اما برای تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در این روز با حضور در پای صندوق‌های رای به حکومت جمهوری اسلامی رای قاطع دادند.

موسوی‌جرف ادامه داد: درست در زمانی که برخی گروه‌ها و جریانات سیاسی ناهمسو با جریان عمومی مردم پیشنهادهای مختلفی مانند جمهوری بدون قید اسلامی و یا جمهوری دمکراتیک و... را مطرح می‌کردند، ملت ایران با تبعیت از فرامین امام امت به حکومت جمهوری اسلامی، نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر رای مثبت دادند.

وی اظهار کرد: در چنین روز تاریخی بود که 98.2 درصد از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در سایه بیداری اسلامی که انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان به ویژه در کشورهای مسلمان ایجاد کرده دولت‌های استبدادی و زورگو یکی پس از دیگری متلاشی می‌شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: